Zespół Szkół Usługowo-Gospodarczych

w Pleszewie

  • Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego 2025 roku życzy ZSUG Pleszew

Budujemy naszą szkołę

mFundacja Grudzień był ostatnim miesiącem realizacji projektu pod nazwą BUDUJEMY NASZĄ SZKOŁĘ dofinansowanego przez Fundację mBanku. Aby podzielić się zdobytą wiedzą i zachęcić do uczenia się matematyki zespół projektowy zaprosił uczniów gimnazjum w Taczanowie II na wspólne zajęcia z doradztwa zawodowego, które odbyły się 5 grudnia. Podczas zajęć młodzież przedstawiła efekty swojej pracy a także przygotowała ciekawe zajęcia praktyczne dla młodszych kolegów. Między innymi dokonywali oni pomiarów i obliczali kubaturę pomieszczenia, nanosili punkty wysokościowe i obiekty na mapy.

 

Co prawda projekt naszej szkole już się zakończył, zamierzamy jednak kontynuować sprawdzone dobre praktyki projektowe w kolejnych latach. Chodzi przecież o wykształcenie w uczniach umiejętności poszukiwania, a nie odtwarzania gotowych rozwiązań, umiejętności samodzielnego myślenia, wyciągania wniosków, samodzielnego poszukiwania argumentów i uzasadniania rozwiązań. Rozwijanie tych kompetencji sprzyja rozumieniu i opisywaniu otaczającej nas rzeczywistości oraz wykorzystaniu ich do rozwiązywania problemów praktycznych, a takie było główne założenie projektu.

Zobacz galerię

Zespół Szkół Usługowo-Gospodarczych w Pleszewie
Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczny Dziennik Lekcyjny ZSUG Pleszew
Powiat Pleszewski
Okręgowa Konisja Egzaminacyjna w Poznaniu
Microsoft School
mapa serwisu
mapa serwisu
mapa serwisu

Serwis internetowy ZSUG używa plików cookies (tzw. ciasteczka) oraz innych technologii w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie akceptujesz stosowanych przez nas technologii, powinieneś natychmiast opuścić tę stronę. W przeciwnym wypadku kliknij na przycisk Akceptuję.