Zespół Szkół Usługowo-Gospodarczych

w Pleszewie

  • Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego 2025 roku życzy ZSUG Pleszew

Projekt Budujemy naszą Szkołę dofinansowała fundacja mBank

mfunkdacja mbankPo cyklu zajęć, będących matematycznym wprowadzeniem w zadanie projektowe, przyszedł czas na działanie i zweryfikowanie wiedzy w praktyce. Choć pogoda nie zawsze sprzyjała, młodzież z ochotą przystąpiła do realizacji zadań w terenie. Uczniowie posługując się sprzętem pomiarowym (niwelator, dalmierze, taśmy miernicze) wykonali szkice sytuacyjne terenu szkoły z naniesionymi charakterystycznymi punktami pomiarowym, korzystając z mapy cyfrowej i programu CAD uzupełniali dane o wykonane przez siebie pomiary. Uczyli się zastosowania zdobytej wiedzy matematycznej w praktyce.

Wykonali pomiary sali gimnastycznej w oparciu o które dokonali inwentaryzacji i wykonali rzutowanie budynku. Uczyli się obliczać kubaturę budynków. Zajęcia te wzbudzały u uczniów duże zainteresowanie.

Członkowie zespołu projektowego dokonali także wyboru zadań dotyczących zastosowania matematyki w budownictwie i przygotowali karty pracy dla swoich kolegów i koleżanek, z którymi pracowali oni podczas lekcji matematyki. Uczniowie biorący udział w projekcie pełnili rolę ekspertów, dawali wskazówki, udzielali rad, weryfikowali odpowiedzi. Zajęcia wzbudzały u uczniów duże zainteresowanie.

Zobacz galerię

Zespół Szkół Usługowo-Gospodarczych w Pleszewie
Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczny Dziennik Lekcyjny ZSUG Pleszew
Powiat Pleszewski
Okręgowa Konisja Egzaminacyjna w Poznaniu
Microsoft School
mapa serwisu
mapa serwisu
mapa serwisu

Serwis internetowy ZSUG używa plików cookies (tzw. ciasteczka) oraz innych technologii w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie akceptujesz stosowanych przez nas technologii, powinieneś natychmiast opuścić tę stronę. W przeciwnym wypadku kliknij na przycisk Akceptuję.