Nowy Rok 2019 rozpoczęty, a tym samym przygotowania językowe do wyjazdów w ramach projektu Erasmus+ w trakcie. Przygotowanie dwóch grup wyjazdowych Volyne i Quedlinburg rozpoczęte jeszcze w Starym Roku nabierają rozpędu. Uczniowie pod okiem prowadzących Magdaleny Liskowskiej i Aleksandry Pilarczyk doskonalą swoje kompetencje językowe przed wyjazdem.
Głównym celem zajęć jest dostosowanie różnego poziomu umiejętności posługiwania się językiem przez poszczególnych uczestników projektu, rozwijanie umiejętności porozumiewania się oraz radzenia sobie w codziennych sytuacjach, doskonalenie umiejętności językowych z branży gastronomicznej w zakresie umożliwiającym wykonywanie pracy. Podczas zajęć uczestnicy przypominają, utrwalają i wzbogacają słownictwo; dotyczące pracy w branży gastronomicznej.
Od września 2018 r. uczniowie naszej szkoły w ramach projektu edukacyjnego pt.: „Szkoła Niepodległej”, bardzo licznie angażowali się w konkursy, uroczystości i inne działania mające na celu upamiętnienie 100 rocznicy odzyskania niepodległości przez państwo polskie. Realizując wyżej wymieniony projekt należało wykonać 7 wybranych przez siebie zadań, z pośród 5 głównych kategorii programu „Niepodległa 1918-2018” przygotowanego przez Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej pod patronatem honorowym Ministra Edukacji Narodowej.